Please enable JS

HOME /OFERTA/STUDIO GRAFICZNE



Projektowanie graficzne


Projektowanie graficzne jest procesem twórczym. Wymaga współpracy klienta i projektanta, a zwykle kończona jest wraz z producentami wykonawczymi (np. drukarnią, producentem szyldów, banerów itp.). Zadanie w postaci projektu graficznego podejmowane jest w celu przekazania określonej informacji docelowym odbiorcom i może odnosić się do wielu dyscyplin artystycznych, koncentrujących się na komunikacji wizualnej oraz prezentacji. Jako grupa kreatywnych, nietuzinkowych, a przede wszystkich lubiących swoją pracę w Designpoint osób, specjalizujemy się w projektowaniu użytkowych przekazów graficznych. Poprzez stosowanie różnych form i metod kreacji oraz łączenia słów, symboli i obrazów, tworzymy dla firm i instytucji, na potrzeby komunikacji wizualnej, reklamy, BTL, identyfikacji wizualnej etc. Robimy wszystko aby nasze projekty były zgodne z obowiązującymi współczesnymi trendami w grafice użytkowej, ponieważ to nie tylko nasza praca ale przede wszystkim pasja. Pracujemy jako równorzędni partnerzy, co sprawia, że u nas nie ma, tak typowej dla branży reklamowej, rotacji pracowników. Dlatego zlecając nam projekt masz gwarancję otrzymania produktu w jakości prezentowanej w portfolio. Reasumując: jeżeli zakładasz lub już prowadzisz firmę, chciałbyś stworzyć lub wzmocnić jej wizerunek, potrzebujesz logo lub innych, profesjonalnie wykonanych projektów graficznych - zachęcamy do kontaktu.



Projektowanie a produkcja


Stosunki między projektowania i produkcji jest jednym z planowania i realizacji. Planowanie to umiejętność przewidywania i zapobiegania potencjalnym problemom, które mogą się pojawić podczas procesu produkcji. Projektowanie to rozwiązywanie problemów na poziomie kreacji. W przeciwieństwie do produkcji, kreacja obejmuje rutynowe lub wstępne zagadnienia planowanego procesu. Wzór może być jedynie, że plan nie zawiera inżynierii produkcji lub procesu, choć tego praktyczną wiedzę z takich procesów jest zwykle oczekuje twórców. W niektórych przypadkach od projektanta oczekuje sięz szerokej wielodyscyplinarnej wiedzy wymaganej dla takich wzorów również szczegółową wiedzę w zakresie wytwarzania produktu. Znajomość projektowania i późniejszego procesu produkcji często się wzajemnie uzupełnia w wielu dziedzinach twórczych zawodowej kariery, czyli rozwiązywanie problemów jest częścią realizacji i odwrotnie. Ponieważ koszt układu wzrasta, potrzebne do oddzielania od projektowania, jak również zwiększa produkcję. Na przykład, wysoki budżet projektu, takie jak skyscraper, wymaga oddzielające (projekt) architektury z (produkcji) konstrukcji. Niskiego budżetu projektu, takie jak lokalnie drukowane stroną zaproszenia ulotki, może być poprawione i drukowane dziesiątki razy na niski koszt kilku arkuszach papieru, kilka kropli atramentu, a mniej niż jedna godzina wynagrodzenia na pulpicie wydawca. To nie znaczy, że produkcja nie obejmuje rozwiązywanie problemów i kreatywności, ani też, że wzór zawsze jest związany z kreatywnością. Wzory rzadko są doskonałe, czasami powtarzane. W niedoskonałości na wzór może zadaniem produkcji stanowisko (np. produkcja artysty, pracowników budowlanych) z wykorzystaniem kreatywności i umiejętności rozwiązywania problemów, aby zrekompensować to, co zostało pominięte w procesie projektowania. Podobnie, wzór może być proste powtórzenie (kopia) o znanym uprzednio rozwiązania, wymagające minimum, jeśli jakiekolwiek, kreatywności i umiejętności rozwiązywania problemów z projektantami.



Jak wygląda praca nad projektem?


  1. Zbieramy i analizujemy informacje dot. segmentu rynku na którym funkcjonuje firma/organizacja
  2. Projektujemy i przedstawiamy kilka wstępnych koncepcji kreatywnych
  3. Tworzymy wariacje
  4. Konsultujemy projekty z Klientem i wybieramy projekt do dalszej realizacji
  5. Dopracowujemy właściwy projekt
  6. Po akceptacji Klienta, przygotowujemy projekt do druku lub produkcji
  7. Przekazujemy projekt do Klienta, drukarni lub producenta
Identyfikacja wizualna

ZOBACZ PRZYKŁADOWE PROJEKTY GRAFICZNE

UP