Please enable JS
HOME /PORTFOLIO/

PROJEKTY LOGO



Jeśli chcesz zdobyć klientów na długo, musisz zacząć budować w ich umysłach świadomość swojej marki. Twoja marka musi się wyróżniać a Twój potencjalny klient powinien wiedzieć czego może się po niej spodziewać. Znak graficzny to jeden z najtańszych i jednocześnie najważniejszych czynników budujących markę. Dlatego dobrze zaprojektowane logo firmowe jest jedną z najlepszych inwestycji marketingowych.


Logo firmy - czym jest?

Logo firmy jest nie tylko tym co widzimy na papierze. To część szeroko pojętej tożsamości firmy. Identyfikacja wizualna ma wywoływać wrażenia i doznania, które możemy porównać do skojarzeń związanych z odbiorem popkultury. Wypracowanie marki nie przychodzi łatwo. Firma powinna mieć jasny plan działania. Musi być konsekwentna we wszystkich działaniach związanych z promocją marki. Musi mieć wizję idei, którą chce „zakazić” umysł klienta. Identyfikacja wizualna to zestaw zaprojektowanych obiektów, które określają styl firmy. Typowy pakiet corporate identity zazwyczaj zawiera następujące elementy: logo, papier firmowy, koperty i wizytówki. Styl materiałów korporacyjnych ma zasadnicze znaczenie dla wszelkiej działalności marketingowej firmy.
Opracowania profesjonalnego systemu identyfikacji wizualnej wymaga pracy zawodowych projektantów i menedżerów. Dlatego wybierając studio graficzne, które ma zaprojektować dla nas znak firmowy lub opracować kompletny system identyfikacji wizualnej, powinniśmy wybrać ofertę studia kreatywnego, mogącego pochwalić się doświadczeniem popartym portfolio i osiągnięciami w tej dziedzinie (konkursy itp.). Logo firmy powinno wyglądać tak samo dobrze gdy jest wykonane z 15-sto metrowych liter i umieszczone przed siedzibą firmy jak i 15-sto milimetrowe wydrukowane na wizytówce. Biorąc pod uwagę fakt, że logo firmy będzie wykorzystywane na wszystkich nośnikach i na wielu płaszczyznach, wybór znaku firmowego staje się jedną z najważniejszych decyzji podczas zakładania przedsiębiorstwa.


Jak przebiega praca nad projektem logo?

  1. Zbieramy i analizujemy informacje dot. segmentu rynku na którym funkcjonuje firma/organizacja
  2. Projektujemy i przedstawiamy kilka wstępnych koncepcji logo/logotypu
  3. Tworzymy wariacje dot. sugerowanego znaku (forma, kolorystyka, czcionka, kompozycja)
  4. Konsultujemy projekty z Klientem i wybieramy znak graficzny do dalszej realizacji
  5. Dopracowujemy właściwy znak graficzny (ustawiamy światło pomiędzy literami, wprowadzamy korekty poprawiające czytelność, dopracowujemy skład kolorystyczny logo etc.)
  6. Po akceptacji Klienta, przygotowujemy projekt do druku lub produkcji
  7. Przekazujemy projekt do Klienta, drukarni lub producenta

UP